مشارکت «وسخوز» در پروژه های درآمدزا

شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان با توجه به فعالیت یکساله خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی خود را توانسته ۱۸۵هزار و ۳۵۲میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال بزرگتر کند.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، سود هرسهم را ۳۹ریال اعلام کرد.

این شرکت در یکسال مالی سود عملیاتی خود را ۱۰هزار و ۲۸۲میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰۱میلیارد و ۲۸۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۶هزار و ۲۶۸میلیارد ریال منتشر کرد.

وسخوز در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد با رشد ۱۸۵هزار و ۳۵۲میلیارد و ۸۴۴میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با رشد ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد ریالی به مبلغ ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۶۹۹هزار و ۷۳میلیارد ریالی به ۶۹۹هزار و ۷۳میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت سهام بورسی خریداری شده دوره مالی مورد گزارش را ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد و ۱۵۹میلیون ریال منتشر کرد.

هیات مدیره این شرکت در نظر دارد که سهام خود را در شرکت های سودده سرمایه پذیر به نحوی حفظ کند و برنامه هایی را مد نظر قرار دهد تا سهامداران روش غیر مستقیم سهام خود را نگهدارند، از سود و مزایای آتی شرکت های مذکور بهره مند شوند و شرکت بتواند از سود حاصله در رونق و توسعه برنامه های استان نقش مثبتی ایفا کند.

وسخوز در نظر دارد در پروژه های درآمدزای استانی مشارکت کند و در حفظ و ارتقای سهام مشمولین غیرمستقیم در پرتفوی شرکت تلاش مضاعف داشته باشد.

منبع: سنا

کد خبر 424205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =