استخدام مسئول دفتر

یکی از شرکت های سبدگردان آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلیحداقل کارشناسی، تسلط به امور و مکاتبات اداری، بایگانی و آشنایی با نرم افزارها و اتوماسیون های اداری، حداقل یک سال سابقه کار مرتبط در نهادهای مالی، آشنا با بازار سرمایه و دارای روحیه مسئولیت پذیری، کارگروهی و یادگیرنده، متعهد، پیگیر و دقت بالا در انجام امور محوله است.

افراد دارای مدارک حرفه ای در اولویت می باشند.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با موضوع «مسئول دفتر» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:

sadeghi.m۸۹@outlook.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله‌گر بورس کالا

استخدام کارشناس آی تی

استخدام تحلیلگر

استخدام ادمین شبکه های اجتماعی

استخدام کارشناس پذیرش

کد خبر 424881

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =