۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
استخدام مسئول دفتر

شرکت مشاوره در حوزه سرمایه گذاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس،در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک حداقل کارشناسی، مسئول دفتر با مسئولیت‌های معمول دفتری و منشی‌گری، آشنایی با نرم افزارهای آفیس(word,excel)، آشنایی با فتوشاپ، آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری، شناخت کامپیوتر و اینترنت، هماهنگی جلسات مدیریت و قرارهای ملاقات، پذیرایی از مهمانان ویژه مدیریت، توانایی پیگیری انجام امور محوله، احساس مسئولیت در کار و رازداری، دارای دقت در کار و حضور ذهن بالا، متعهد، فعال، منظم و وقت شناس، توانایی انجام چندکار به صورت همزمان و الویت بندی کارها، آشنایی با زبان انگلیسی، حداقل یکسال سابقه کار است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:

content۱۳۹۹@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر بورس کالا

استخدام کارشناس مشاور تامین مالی

استخدام تحلیلگر بازارهای جهانی و داخلی

استخدام سرپرست پشتیبانی نرم افزار

استخدام تحلیلگر بنیادی

کد خبر 430871

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =