۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
استخدام مسئول دفتر

یکی از شرکت های مشاوره در حوزه سرمایه گذاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی، مسئول دفتر با مسئولیت‌های معمول دفتری و منشی‌گری، آشنایی با نرم افزارهای آفیس(word,excel)، آشنایی با فتوشاپ، آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری، شناخت کامپیوتر و اینترنت، هماهنگی جلسات مدیریت و قرارهای ملاقات، پذیرایی از مهمانان ویژه مدیریت، توانایی پیگیری انجام امور محوله، احساس مسئولیت در کار و رازداری، دارای دقت در کار و حضور ذهن بالا، متعهد، فعال، منظم و وقت شناس، توانایی انجام چندکار به صورت همزمان و الویت بندی کارها، آشنایی با زبان انگلیسی، حداقل یکسال است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
content۱۳۹۹@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر آتی

استخدام مدیر تامین مالی

استخدام معامله گر بورس کالا

استخدام کارشناس پذیرش مشتریان اوراق بهادار

استخدام مدیر واحد تحلیلگری

کد خبر 427693

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =