استخدام مسئول دفتر مدیرعامل

یکی از شرکت های کارگزاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر مدیرعامل) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارای حداقل مدرک کارشناسی،مسلط به نرم افزار office و calender ٫ آشنایی با بازار سرمایه، مسلط به امور اداری،  آشنایی با اتوماسیون اداری، مسلط به اصول نامه نگاری اداری، متعهد و مسئولیت پذیر، دقت در انجام امور محوله، توانایی تعامل با همکاران، منظم و پیگیر، روابط عمومی بالا،دارای حداقل یک سال سابقه کار مرتبط است. برای آقایان داشتن کارت پایان خدمت الزامی است .

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر مدیرعامل» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Employment.hr۹@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر آتی

استخدام مدیر تامین مالی

استخدام معامله گر بورس کالا

استخدام کارشناس پذیرش مشتریان اوراق بهادار

استخدام مدیر واحد تحلیلگری

کد خبر 427692

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =