گزارش عملکرد وشهر، وبصادر، وسینا منتشر شد

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی (حسابرسی شده) ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری بانک‌های صادرات، سینا و شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

بانک صادرات

بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده) بانک صادرات نشان می دهد در بخش دارایی ها، موجودی نقد این بانک با رشد ۲۲ درصدی در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۸/۱۲/۲۹) به رقم ۱۳۲,۶۹۱,۲۸۸ میلیون ریال رسیده است.

همچنین در بخش دیگر مربوط به دارایی ها، شاهد افزایش ۱۳۲ درصدی مطالبات از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری (در مدت یاد شده) و رسیدن به رقم ۳۹۵,۲۴۹,۹۸۰ میلیون ریال هستیم. مطالبات از دولت نیز به رقم ۵۲۵,۲۳۰,۹۲۴ میلیون ریال رسیده که نسبت به پایان سال مالی قبل، ۷ درصد بیشتر شده است.

سایر دارایی‌ها نیز با افزایش ۵۹ درصدی در شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه ۱۳۹۹ نسبت به  پایان سال مالی قبل به رقم ۲۷۷,۵۰۸,۴۳۶ رسیده است.

بانک سینا

بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده) بانک سینا نشان می دهد در بخش دارایی ها، موجودی نقد این بانک در این مدت به رقم ۱۱,۷۲۲,۷۸۹ میلیون ریال رسیده است.

همچنین مطالبات از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری با افزایش ۸۷ درصدی در شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه سال جاری نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۸/۱۲/۲۹) به رقم ۴,۲۷۸,۲۶۵  میلیون ریال رسیده است.

مطالبات از دولت نیز در این مدت به رقم ۶۱۶,۲۵۳ میلیون ریال و سایر دارایی‌ها در شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه سال جاری نیز به رقم ۴,۲۱۱,۴۶۰ میلیون ریال رسیده است.

بانک شهر

بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه ۱۳۹۹ (حسابرسی نشده) بانک شهر نشان می دهد در بخش دارایی‌ها، موجودی نقد این بانک با افزایش ۳۱۶ درصدی در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۸/۱۲/۲۹) به رقم ۵۹,۲۰۵,۵۸۱ میلیون ریال  رسیده است.

همچنین مطالبات از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری در شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه سال جاری به رقم ۳,۵۷۰,۸۴۱ رسیده و سایر دارایی‌ها نیز با افزایش ۳ درصدی نسبت به  پایان سال مالی قبل به رقم ۱۱۴,۷۵۲,۲۱۹ میلیون ریال رسیده است.

در بخش بدهی ها نیز، بدهی به بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری با کاهش ۸۰ درصدی در شش ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه ۱۳۹۹ نسبت به پایان سال مالی قبل به رقم ۱۰,۸۴۱,۹۰۱ میلیون ریال  رسیده است.

منبع: ایبِنا

کد خبر 425642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =