تایید افزایش سرمایه «ومعادن» و «کحافظ»

افزایش سرمایه شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ به تایید حسابرس و هیات مدیره شرکت رسیده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با نماد «ومعادن» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: افزایش سرمایه این شکرت که در تاریخ 29 دی ماه به تایید هیات مدیره شرکت رسیده بود در حال حاضر به تایید حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران ) رسیده است. بر این اساس سرمایه شرکت از مبلغ 54 هزار و 900 میلیارد ریال به مبلغ 84 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ,سود انباشته به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی شرکت افزایش پیدا می کند.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ با نماد «کحافظ» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 14,689,240,000 ریال به مبلغ 51,412,340,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی،تسویه بدهی سهامدار عمده ،تغییر اجزای حقوق مالکانه وبهبود نسبت های مالی در تاریخ 1399/11/08 به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

کد خبر 427329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =