توجه به پیشنهاد و شکایت مشتری؛ رمز موفقیت کارگزاری بورس بیمه ایران

عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران گفت: کارگزاری بورس بیمه ایران در دو سال و نیم گذشته موفق به قرارگرفتن در بین ۱۰ کارگزاری برتر کشور شده است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

به گزارش صدای بورس، سید محمدجواد میرطاهر، عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران دلیل اصلی دستیابی به این موفقیت را در پیگیری برنامه‌های هدفمند، پایبندی به شفافیت و دوری از تخلف دانست و تاکید کرد: کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه بیمه ایران طی همین مدت از رتبه ۷۰ به رتبه ۱۰ ارتقا پیدا کرده است که این مهم با توجه به جزییات پیشنهاد و شکایت شهروندان و ارائه خدماتی همچون صدور غیرحضوری کد آنلاین، اعطای اعتبار، راه‌اندازی مرکز تماس مشتریان و افتتاح شعب مختلف در سراسر کشور حاصل شده است.

سید محمدجواد میرطاهر افزایش ۶ هزار برابری تعداد مشتریان فعال کارگزاری را جز موفقیت‌های کم‌نظیر شرکت دانست و افزود: شرکت در مدت دو سال و نیم موفق به رشد ۱۱۴۰۰ درصدی ارزش معاملات اوراق بهادار (خرید و فروش سهام توسط مشتریان) شده که رقم آن از مرز یک میلیون میلیارد ریال هم فراتر رفته است.

به گفته این عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران، اهداف مدیران اقتصادی شرکت در راستای شفافیت حرکت می‌کند تا با جلوگیری از اعمال تصمیمات خلق‌الساعه و بروز تخلف احتمالی، جلوی خسارت به سرمایه شهروندان گرفته شود و رکوردشکنی‌های کارگزاری به عنوان زیرمجموعه شرکت سهامی بیمه ایران ادامه پیدا کند.مطالعه مقاله "شکایت از بورس" می تواند مفید باشد.

کد خبر 428152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =