عملکرد مناسب زیرمجموعه های «وبشهر» در سال جاری/ رونمایی از فروشگاه اینترنتی صرفه مارکت

ظهر روز دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ طی مراسمی در محل شرکت به پخش از فروشگاه اینترنتی این شرکت با نام صرفه مارکت رونمایی شد.

به گزارش صدای بورس در این مراسم بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به گزارش عملکرد شرکت پرداخت و گفت: توانستیم پیرو اجرایی کردن شعار مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، پروژه های در دستور کار را اجرایی کنیم.

وی گفت: شرکت به پخش ۳۰مرکز و ۶ نمایندگی داشته و در حوزه هایی با محوریت شوینده ، مواد غذایی ، فروش هیبریدی و ...‌ فعالیت دارد.

پورمحمدی در خصوص ناوگان عظیم و لجستیک این شرکت بیان کرد: در حال حاضر این شرکت ۴۰۰ کامیون و کامیونت داشته که روزانه ۸۵۰تن کالا در کشور را حمل می کنند، همچنین فضای انبارهای شرکت بالغ بر ۹۲هزار متر مربع بوده است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۲۴۰ هزار تن کالا به بازار عرضه کردیم و در جایگاه ۱۰۰شرکت برتر کشور قرار گرفتیم. همچنین با بیش از ۷۳هزار عامل فروش در ۷۰۰شهر تحت پوشش ارتباط داشته و محصولات ۸۰تامین کننده مطرح کشور را تامین می کنیم.

پورمحمدی افزود: در راستای ایجاد سازمان دیجیتال دو بخش «به پخش‌مارکت» و «صرفه مارکت» را راه اندازی کردیم که فعالیت آن ها فروش اینترنتی به سوپرمارکت ها و فروش اینترنتی به مصرف کننده نهایی است.

وی در خصوص تمایز فروشگاه صرفه مارکت با سایر رقبا گفت: ویژگی متمایز این فروشگاه با سایر فروشگاه ها انحصاری بودن کالاهای آن، برخورداری از ناوگان عظیم حمل و نقل، امکان‌گسترش جغرافیایی در سراسر کشور، ارتباط نزدیک با تامین کنندگان، تحویل سه ساعته کالا و حداکثر تخفیف است.

بهروز پورمحمدی؛ مدیرعامل شرکت به پخش در خصوص عملکرد فروش شرکت بیان کرد: به پخش در سال جاری رشد ۳۵درصدی را درفروش نسبت به سال گذشته داشته است . این شرکت ۲۷۰هزار تن کالا به بازار (معادل ۳۱۰۰میلیارد تومان) عرضه کرده است.

مجید محسنی مجد؛ مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر نیز در این مراسم گفت: شرکت به پخش لوکوموتیو گروه بهشهر بوده و عملکرد تولید و فروش زیرمجموعه های بهشهر در دوران‌کرونا قابل توجه بوده است.

  

بهروز پورمحمدی در مصاحبه اختصاصی با صدای بورس گفت :طبق تحقیقات مردم دیگر از خرید سنتی استفاده نکرده و مخصوصا قشر جوان به خرید اینترنتی روی آوردند .پروژه راه اندازی پلتفرم و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی «صرفه مارکت» حدود 1سال و دوماه به طول انجامید و مسئله کرونا نیز باعث تعجیل در این موضوع شد .این فروشگاه مزیت رقابتی بسیاری با سایر فروشگاه ها دارد .
از این رو که بزرگترین شرکت توزیع کننده و فروش مواد غذایی و بهداشتی بوده و کالاهای انحصاری شرکت را که شامل 25 برند معروف بوده  را بدون واسطه توزیع می کند .مردم نیز از فروش آزمایشی این اپلیکیشن که از ماه پیش راه اندازی شده استقبال خوبی به عمل آورده اند.
وی در انتها خاطر نشان کرد : شرکت به پخش در حال حاضر دارایی های زیادی داشته و برای ورود به بازار سرمایه در مرحله ارزیابی دارایی ها قرار دارد و احتمالا تا سال آینده بورسی می شود.

کد خبر 428687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =