به گزارش صدای بورس،در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارای مدرک حداقل کارشناسی در رشته های حسابداری، علوم اقتصاد، مدیریت شامل مدیریت مالی، صنعتی، دولتی، بازرگانی و روابط عمومی، تسلط بر نرم افزارهای آفیس و ترجیحا آشنایی با نرم افزارهای CRM،پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان ازطریق کلیه کانالهای ارتباطی، راهنمایی جهت برطرف شدن مشکل کاربری، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان، انتقال مشکلات فنی به سرپرستان و مدیران، ارسال به موقع گزارش ها برای سرپرست واحد،روابط عمومی قوی، توانایی انجام چند کار، توانایی انجام کار تیمی، گویش و ادبیات مناسب، قدرت ارائه و آموزش بالا، آشنا با اصول مشتریمداری، توانایی مدیریت استرس در شزایط پرفشار کاری، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا، خلاق، منظم و دقیق و پیگیر در انجام امور،۱ سال تجربه فعالیت است.
آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه بورس اوراق بهادار مزیت محسوب می شود.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان « کارشناس مرکز تماس» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Brokerage.employ۳۰۲@yahoo.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما