۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
سود سهام «پسهند» منتشر شد

شرکت صنایع لاستیکی سهند از شناسایی درآمد غیر عملیاتی-سود سهام خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنایع لاستیکی سهند با نماد «پسهند» و با سرمایه ثبت شده ۳۵۰۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه الف در کدال از شناسایی درآمد غیر عملیاتی-سود سهام در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ خبر داد.

با توجه به تصمیمات مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۹ شرکت سرمایه گذاری صنایع لاستیکی سهند (سهامی خاص) – در حال تصفیه برای دوره ۹ ماه و ۹ روز منتهی به ۹ مهر ماه ۱۳۹۹ مقرر شد، از سود انباشته (سود قابل تقسیم) به مبلغ ۱۲۷,۳۴۷ میلیون ریال، مبلغ ۱۲۷,۲۵۰ میلیون ریال به صورت خالص (به ازای هر سهم ۱,۰۱۸ ریال خالص) به عنوان سود سهام با رعایت مفاد اصلاحیه قانون تجارت، تقسیم و در وجه سهامداران پرداخت شد. با توجه به اینکه شرکت صنایع لاستیکی سهند تعداد ۱۲۴,۶۴۲,۶۶۴ سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع لاستیکی سهند (سهامی خاص) - در حال تصفیه را در اختیار دارد ، مبلغ ۱۲۶,۸۸۶ میلیون ریال در دفاتر خود درآمد غیر عملیاتی - سود سهام شناسایی شده است.

کد خبر 430011

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شفاف‌سازی در عملکرد «پسهند»

    شفاف‌سازی در عملکرد «پسهند»

    شرکت سرمایه‌گذاری صنایع لاستیکی سهند در خصوص تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت‌های تحت کنترل خود با اهمیت گروه الف در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در سامانه کدال شفاف‌سازی کرد.

  • افزایش ۱۶۰ درصدی سود خالص «پسهند»

    در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

    افزایش ۱۶۰ درصدی سود خالص «پسهند»

    شرکت صنایع لاستیکی سهند در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی در درآمدهای عملیاتی و افزایش ۱۵۴ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۶۰ درصدی در سود خالص، افزایش ۵۶ درصدی در دارایی‌ها، کاهش ۳ درصدی در سود انباشته داشته است.

  • عملکرد «ستران» و «پسهند» در بهمن ماه

    عملکرد «ستران» و «پسهند» در بهمن ماه

    شرکت‌های «ستران» و «پسهند» گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند.

  • «پسهند» را بنیادی بخریم؟

    «پسهند» را بنیادی بخریم؟

    شرکت صنایع لاستیکی سهند در سال ۱۳۳۸ در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با هدف تولید انواع کفپوش و قطعات و نوارهای لاستیکی در نزدیکی تهران تاسیس و راه‌اندازی و با گذشت کمتر از سه دهه به اولین و بزرگترین تولیدکننده تسمه نقاله در ایران تبدیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =