۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
دلار در مدار صعود

برای سومین روز متوالی دلار صعود کرد.

به گزارش صدای بورس، امروز بیست و دوم اسفند ماه ۱۳۹۹؛ دلار در معاملات با ۰.۲۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۹۱.۶۷۲ واحد رسید.

پس از مدت ها بحث سرانجام نمایندگان کنگره با اکثریت آرا به لایحه پیشنهادی ۱.۹ تریلیون دلاری دولت برای تقویت رشد اقتصادی و حمایت از کسب و کارها رای مثبت داد. قرار است این لایحه در مجلس سنا هم رای گیری شود که در صورت رای مثبت سنا، این لایحه با امضای بایدن به قانون تبدیل خواهد شد. دموکرات ها در تلاش هستند تا بسته حمایتی جدید را تا تاریخ چهاردهم ماه مارس یعنی پیش از آنکه اعتبار بسته محرک قبلی به پایان برسد، تصویب و اجرایی کنند. این بسته شامل کمک های نقدی مستقیم و وام به کسب و کارهای کوچک نیز هست. 

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۶۷۲ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۷۸ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۴۱ درصد افزایش به ۱۰۸.۸۴۱ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۸۸ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۹۱ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱۷ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۹۵ دلار مبادله شد. یورو ۰.۲۱ درصد بالا رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۵ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 430067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =