به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار پاسخگویی به تماس های ورودی و رفع نیازهای مشتریان بر اساس استانداردهای تعریف شده، برقراری تماس های خروجی برای ارائه توضیحات به مشتریان و پاسخ به سوالات آنان، بررسی مدارک ثبت شده در سیستم CRM توسط مشتریان و ارائه راهنمایی به آنان برای رفع مشکلات، پیگیری مشکلات مشتریان در ارتباط با سامانه وکمک به پیشبرد مراحل، تهیه گزارش های روزانه درخواست شده توسط مدیر واحد، مهارت ارتباطی و فن بیان، توانایی انجام چند کار به صورت همزمان، پیگیر و صبور در برابر مشتریان و علاقمند به یادگیری و توسعه فردی ، دو نوبت شیفت روز و شیفت شب است.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «کارشناس مرکز تماس» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
careers@kian.digital
بیشتر بخوانید:
نظر شما