هر دو سبک بدنه با نسبتهای تهاجمی و ورق فلزی دارای حاشیه قابل توجهی هستند، حتی اگر هیچکدام به اندازه لکسوس LC زیبا نباشد.
هنوز هم، BMW هر یک را به فضای داخلی زیبایی اعطا میکند که کاملاً انتخاب شده و بی نقص ساخته شده است. در حالی که صندلی عقب کوچک آن به عنوان مکانی کوچک ارائه میشود، اما هر کسی که به فضای مسافر بیشتری نیاز داشته باشد میتواند سری ۸ گرن کوپه را انتخاب کند (جداگانه بررسی میشود).
نیرو از دو منبع عالی تأمین میشود: یک موتور توربوشارژ شارژ مستقیم ۳۳۵ اسب بخار (۸۴۰i) یا یک توربو دوقلوی V-۸، ۵۲۳ اسب بخار (M۸۵۰i)؛ صرف نظر از پیشرانه، سری ۸۲۲ کوپه و کانورتیبل ۲۰۲۲ از نظر اندازه و کیفیت سواری کاملاً آرام چابکی شگفت انگیزی دارند.
برای سال ۲۰۲۲، بی ام و بسته Sport M را به صورت استاندارد در شش سیلندر ۸۴۰i کوپه و قابل تبدیل میسازد. این بسته قبلاً ۴۵۵۰ دلار قیمت داشته و شامل چرخهای ۱۹ اینچی، کیت بدنه آیرودینامیکی، فرمان M، صندلیهای چند منظوره و ترمزهای به روز شده است. نه تنها نمونههای شش سیلندر با تجهیزات استاندارد بیشتر و بهتری عرضه میشوند، بلکه هر دو مدل بدنه ۳۰۰۰ دلار از قیمت اولیه خود تراشیده میشوند.
بسیاری قدرت شگفت انگیز M۸۵۰i تمام چرخ محرک را با ۵۲۳ اسب بخار توئین توربو V-۸ ترجیح می دهند. همچنین بسیاری نوع درام ارائه شده توسط نسخه عالی و جذاب بیشتر را دوست دارند، حتی اگر با تقریباً ۱۰ دلار اضافی همراه باشد. کابین ۸ به شکلی مجلل با پوشش چرمی در بیشتر سطوح طراحی شده است.
از میان گزینههایی که می توان انتخاب کرد، کنترلهای شیشهای برای فضای داخلی حتی ریزتر و گرم کنندههای گردن در هدستهای صندلی جلو است که این امکان را میدهد در تمام فصول از رانندگی لذت ببرید.
بزرگترین کوپه و کانورتیبل BMW با یک موتور شش سیلندر توربوشارژ ۳۳۵ اسب بخار ارائه می شود. این مدلهای ۸۴۰i با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و درایو عقب یا چهار چرخ متحرک ارائه می شوند (در اصطلاح BMW xDrive نامیده میشود).
در این خودرو انتقال قدرت از حالت آرام به واکنش بر اساس پای راست راننده منتقل میشود. مهمترین چیز این است که سری ۸ با سواری فوق العاده آرام و ورزشکاری شگفت آور وعدههای بزرگ خود را تحقق میبخشد. میراگرهای تطبیقی آن بسته به حالت درایو انتخاب شده قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را فراهم میکند.
M۸۵۰i قدرتمندتر که شامل یک توربو V-۸ توئین توربو و چهار چرخ متحرک استاندارد است، به معنای کاهش قابل توجه در میزان مصرف سوخت EPA در مقایسه با شش سیلندر توربو است که مدلهای ۸۴۰i را قدرت میدهد. داخل سری ۸۲۲، ۲۰۲۲ تمام تجهیزات تفریحی و سرگرمی و ویژگیهای لوکس مورد انتظار در یک تور گران قیمت را ارائه میدهد. هر مدل دارای صندلیهای جلو گرم شونده ۱۴ طرفه قابل تنظیم، دربهای اتوماتیک نرم و بسته و نور محیط قابل تنظیم است.
درفضای داخلی آن یک سینی رو به جلوی کنسول مرکزی، یک سطل آشغال به کار برده شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظر شما