۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
شگفتی در تولید ایرانول

اشتغالزایی و افزایش حمایت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت در آبادان از اولویت‌های اصلی ایرانول است.

در آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم تقدیر از ایثارگران و جانبازان شاغل پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول با حضور امام جمعه آبادان، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، مقامات شهرستان و مدیرعامل شرکت نفت ایرانول، معاونان و مسئولان این شرکت برگزار شد.

در حاشیه این مراسم و با حضور مهمانان، پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن‌سازی آبادان با افزایش ظرفیت تولید این روغن از سالانه ۱۰۰ تن به روزانه بیش از ۱۰۰ تن، افتتاح شد. در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان تصریح کرد: پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان، یکی از ناب‌ترین نمونه‌های فعال در شهر آبادان و منطقه آزاد اروند است که ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای دارد.

محمد زارع پور اشکذری، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز در این مراسم اعلام کرد: امروز گردهم آمدیم تا در ابتدا ادای احترام کنیم به ایثارگران و جانبازان شاغل در پالایشگاه روغن‌سازی آبادان و همچنین پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول را که با تلاش مهندسان و کارگران عزیز پالایشگاه آماده گردیده است، افتتاح کنیم و در جمع شما مهمان عزیز بیان کنیم که برای پالایشگاه ایرانول در آبادان برنامه‌های ویژه‌ای داریم که با لطف پروردگار از نیمه‌ دوم سال بخش زیادی از این پروژه‌ها آغاز خواهد شد. وی در ادامه افزود: تعویض فیلترهای واحد MEK، تولید تجاری روغن الوند آبادان ویژه منطقه آزاد اروند و بهسازی منطقه بریم از جمله پروژه‌های آتی ایرانول در آبادان خواهد بود. زارع پور همچنین افزود: اشتغالزایی و افزایش حمایت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت در آبادان از اولویت‌های اصلی ایرانول است.

کد خبر 439619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =