۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
استخدام مسئول دفتر

یک شرکت بزرگ در بازار سرمایه در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت بزرگ در بازار سرمایه شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی رشته های مرتبط
  • شرایط تخصصی: پاسخگویی به همه تلفن ها، پیام ها، ایمیل ها و نامه های دریافتی؛ پاسخگویی به مراجعین داخل و خارج سازمان و راهنمایی آن ها؛ تهیه و تنظیم متن پیشنویس نامه‌ها؛ پیگیری کلیه امور محوله و ارائه گزارش نتایج پیگیری؛ بایگانی مدارک، نامه ها، گزارش ها، اسناد و سایر اطلاعات عادی و محرمانه بصورت کاغذی و الکترونیکی؛ تدوین گزارش های مورد نیاز ؛ تنظیم قرار ملاقات و جلسات؛کنترل ایمیل ها و نامه های دریافتی و مدیریت پاسخگویی به آنها و پیگیری درخواست ها تا حصول نتیجه؛ تفکیک و دسته بندی نامه ها و گزارشها؛ تسلط بر تایپ فارسی؛ آشنایی با امور اداری و تشریفات؛ تسط بر آئین نگارش و مکاتبات اداری؛ آشنایی با اصول بایگانی و طبقه بندی اسناد؛ تسلط نسبی بر نرم افزارهای مجموعه Office.
  • سایر شرایط: مهارت های ارتباطی قوی، توانایی انجام چند کار بصورت همزمان، داشتن دقت و توجه کامل به جزئیات، داشتن روحیه کار تیمی و گروهی، صبر و حوصله بالا.
  • سابقه کار: حداقل 1 سال سابقه کار در حوزه امور دفتری
  • شرایط سنی: 24 - 39 سال

رزومه خود را با موضوع « مسئول دفتر » به آدرس ایمیل یا تلگرام زیر ارسال کنید:

hr@pogdc.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 440730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =