صندوق خصوصی سورین نهایت‌نگر پذیره‌نویسی شد

امیر صالحی، عضو کمیته سرمایه‌گذاری و مؤسس صندوق خصوصی سورین نهایت‌نگر از پذیره نویسی صندوق خصوصی سورین نهایت‌نگر با هزار میلیارد تومان آغاز خبر داد.

امیر صالحی، عضو کمیته سرمایه‌گذاری و مؤسس صندوق خصوصی سورین نهایت‌نگر در گفت‌وگو با صدای بورس:
پذیره نویسی صندوق خصوصی سورین نهایت‌نگر با هزار میلیارد تومان آغاز شد و 35درصد آن تأدیه شده است.
صندوق ماهیت خصوصی دارد، در شرکت‌های غیربورسی و در 5 حوزه غذا، گردشگری، معدن، صنایع تبدیلی و ICT سرمایه‌گذاری می‌کند.
عمر صندوق 6 سال و حداکثر 7 سال برای تسویه پیش‌بینی شده است، تمام خروج از سرمایه‌گذاری باید از طریق ورود به بازارسرمایه باشد که بعد از ورود از ان شرکت‌ها خارج خواهیم شد.
محور سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی است، صندوق‌های جسورانه در شرکت‌های تازه تأسیس و استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما صندوق خصوصی در صندوق‌هایی که خروجی صندوق‌های VC هستند، سرمایه‌گذاری می‌کنند.
ماهیت این صندوق به‌دلیل سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که نقدینگی پایین دارند، ریسکی‌تر است به‌همین دلیل دقت بیشتری در انتخاب این شرکت‌ها می‌خواهد.
صنعت گردشگری به‌خاطر کرونا به‌شدت دچار مشکل شده است، صنعت غذا و دارو نیز به دلیل اینکه در تمام شرایط چه رونق و چه رکود وضعیت پایداری دارند، همچنین معدن و صنایع تبدیلی به دلیل اینکه درآمد ارزی و محصولات صادراتی دارند و ICT به دلیل اینکه موضوع روز دنیا است و از این طریق اجازه ورود به شرکت‌های رو به رشد و توسعه را داریم، برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده‌اند.

کد خبر 441192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =