استخدام کارشناس حسابداری

یک شرکت مالی در تهران آگهی استخدام « کارشناس حسابداری » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت مالی شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل مدرک کارشناسی مدیریت، اقتصاد، مهندسی مالی، مهندسی صنایع، حسابداری و سایر رشته های مرتبط مالی
  • سابقه فعالیت: حداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط در کارگزاری و بازار سرمایه
  • شرایط تخصصی: مسلط به نرم افزار سپیدار، مسلط به مجموعه نرم افزار های افیس، مسلط به قوانین مالیاتی و بیمه، مسلط به اظهار نامه ارزش افزوده و معاملات فصلی، مسلط به ارسال لیست حقوق به اداره دارایی و تامین اجتماعی، مسلط به سدور سند حسابداری، خزانه داری، تهیه گزارشات نقدینگی، آشنا به گزارشات مالیات، آشنایی با بازار های مالی بورس و اوراق بهادار
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، تسلط بر مجموعه نرم‌افزارهای آفیس، داشتن روابط عمومی خوب، داشتن تجربه کاری در این حوزه
  • سایر شرایط: فضای فلت و با نشاط، رشد و توسعه فردی در کنار همکاران جوان، پرانرژی و با دانش آکادمیک، شرکت دانش‌بنیان، بیمه تامین اجتماعی از ابتدا و بیمه تکمیلی اختیاری

رزومه خود را عنوان « کارشناس حسابداری-تهران » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

hr@omid.ir


بیشتر بخوانید:

کد خبر 441587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =