استخدام کارمند امور سهام

یک شرکت سرمایه گذاری در تهران آگهی استخدام « کارمند امور سهام » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سرمایه گذاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • وظایف:هماهنگی جلسات،انجام مکاتبات اداری،برنامه ریزی و پیگیری فعالیت ها و جلسات ،رسیدگی و اجرای کلیه امور محوله از جانب مدیریت،تهیه گزارشات

  • مدرک تحصیلی:کارشناسی و کارشناسی ارشد

  • شرایط اداری: آشنا به آیین نگارش، تسلط به نرم افزارهای ارائه مطلب،تسلط به نرم افزارهای آفیس،آشنایی با امور تنخواه گردانی

  • سابقه فعالیت: ترجیحا ۱ سال سابقه

رزومه خود را با عنوان « کارمند امور سهام » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

tadbirpoyainvestment@gmail.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 441718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =