به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سرمایه گذاری شرایط زیر عنوان شده است:
-
وظایف:هماهنگی جلسات،انجام مکاتبات اداری،برنامه ریزی و پیگیری فعالیت ها و جلسات ،رسیدگی و اجرای کلیه امور محوله از جانب مدیریت،تهیه گزارشات
-
مدرک تحصیلی:کارشناسی و کارشناسی ارشد
-
شرایط اداری: آشنا به آیین نگارش، تسلط به نرم افزارهای ارائه مطلب،تسلط به نرم افزارهای آفیس،آشنایی با امور تنخواه گردانی
-
سابقه فعالیت: ترجیحا ۱ سال سابقه
رزومه خود را با عنوان « کارمند امور سهام » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻
tadbirpoyainvestment@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما