توجه به «اصل مشتری مداری» راهکار توسعه اخلاق حرفه‌ای

سید مجید بختیاری مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه ایران در سفری یک روزه به استان قم ، در فضایی صمیمی با مدیران وکارکنان شعب این استان دیدار وگفت و گو کرد.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل در این دیدارضمن قدردانی و تشکر از تلاش های همکاران این استان، طی سخنانی اظهار داشت : پاک دستی، اخلاق و کارایی سه رکن اصلی شرکت است که باید در راستای مشتری مداری و دستیابی به برنامه های شرکت مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه، بیشتر همکاران ما در بیمه ایران از سلامت اخلاقی و حرفه ای و صداقت لازم برخوردارند که نقطه قوت و مثبتی تلقی می گردد، اما باید کوشش کنیم تا این اهداف با فرهنگ سازی،حرفه ای گری و اطلاع رسانی در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز و وجامعه بیمه گزاران قرار گیرد. توجه واقعی به "اصل مشتری مداری" در سطح شرکت یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است.

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر گسترش آموزش در شرکت، خاطر نشان کرد : صنعت بیمه بعنوان یک صنعت حرفه ای و تخصصی پیچیدگی های فراوانی در مسائل فنی، حقوقی و تخصصی دارد؛ بنابراین باید با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، اطلاعات کاملی از بیمه نامه ها و مسائل حقوقی آنها را به بیمه گذارانی که با صداقت، حسن نیت واعتمادکامل به ما مراجعه می کنند، ارائه نماییم تا آنها با آگاهی کامل بیمه نامه خریداری کنند. این موضوع برای همکاران من در بیمه ایران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

در این سفر، هیات همراه آقایان داورپناه، نظری، افخمی و خانم ها نوری، برهمن، کاویانی فر از شعبه های سفیر و غدیر و ساختمان در حال احداث استان قم بازدید به عمل آوردند. در این بازدیدها علاوه بر دیدار و تبادل نظر با همکاران شعب استان، وضعیت ساختمان های بیمه ایران در استان و مسائل اداری بررسی شد و هیات همراه در خصوص برنامه های شرکت و سوالات مطرح شده توسط همکاران و هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان توضیحاتی ارائه نمودند و در پایان مراسم تودیع همکار بازنشسته هادی جعفری انجام پذیرفت.

کد خبر 442519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =