عملکرد عالی بازارگردان نماد « بپاس »

بپاس توانسته بازدهی بسیار عالی را برای سهامداران خود به ارمغان بیاورد و این سهم از ریزش‌های مرداد بیش از ۱۸ درصد در سود است.

صدای بورس - وحید بلالی؛ بیمه پاسارگاد یا همان بپاس یکی از نمادهای گروه بیمه‌ای است که درآمد حق بیمه ناخالص به عنوان بزرگترین درآمد این نماد در صورت مالی ۹ ماهه سال جاری با افزایش ۲۲ درصدی به ۱۸۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

هزینه خسارت ناخالص پرداختی "بپاس" نیز با افزایش ۶۲ درصدی به منفی ۱۳۳۰ میلیارد تومان رسیده است. این نماد هزینه‌های دیگری نیز دارد که سودسازی آن را کاهش داده است، اما سود خالص این نماد با افزایش ۹ درصدی به ۱۸۱۷ میلیارد تومان رسیده که قابل توجه بوده و این سود به علاوه درآمدهای غیرعملیاتی این نماد است. eps تی تی ام این نماد ۸۸۴ ریال بوده که نسبت به نمادهای هم گروه قابل توجه است، اما pبهe این نماد بالاتر از گروه است و قدری این سهم گران است.

تحلیل قیمتی
بپاس توانسته بازدهی بسیار عالی را برای سهامداران خود به ارمغان بیاورد و این سهم از ریزش‌های مرداد بیش از ۱۸ درصد در سود است، این شرکت همانگونه که از نام آن برآمده است از زیرمجموعه‌های بانک پاسارگاد بوده در بررسی بانک پاسارگاد هم تاکید کرده بودیم که از یک بازارگردان خوب بهره می‌برد، بیمه پاسارگاد هم از یک بازارگردان خوب بهره برده و توانسته سود خوبی عاید سهامداران خود کند.

عملکرد عالی بازارگردان نماد « بپاس »

در شرایط ریزشی بازار این گونه سهام را مدیریت کردن بسیار هنر می‌خواهد و گروه مالی پاسارگاد توانسته به درستی از پس سهم‌های بانک و بیمه پاسارگاد بر بیاید.

عملکرد عالی بازارگردان نماد « بپاس »

حرکت دقیق بپاس در کانال‌های صعودی را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. جالب است مارکت کپ این نماد ۱۲۷ هزار میلیارد تومان بوده و یکی از نمادهای بزرگ بازار سرمایه به شمار رفته و نقدشوندگی آن ۸۵ درصد است و ۸۰ درصد سهامداران عمده آن حقوقی هستند.

کد خبر 446957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =