۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
مثبت و منفی صندوق‌ها ۴ اسفند

امروز با بررسی نقشه صندوق‌ها در سایت فیپیران نتیجه می‌گیریم که خوش رنگ‌ترین بخش آن درآمد ثابت‌ها بود.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، ۸ صندوق سهامی و ۵ صندوق مختلط بازدهی منفی داشتند؛ در این بین تنها ۴ صندوق با درآمد ثابت بازدهی خوبی را نمایش ندادند و منفی بودند.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق ارمغان فیروزه آسیا با ۰.۵۷ - درصد، گنجینه داریوش با ۰.۰۷ - درصد، سپهر خبرگان نفت با ۰.۰۳ - درصد و اعتماد داریک با ۰.۰۵ - درصد بازدهی منفی داشتند. سایر صندوق‌های در این بخش عملکرد خوبی داشتند، بیشترین بازدهی مثبت در این گروه نزدیک به ۰.۴۰ + درصد درج شده است که متعلق به صندوق یکم کارگزاری بانک کشاورزی بود.

در بخش صندوق‌های مختلط، با فیلتر روزانه صندوق مشترک کوثر با بازدهی ۰.۱۲- درصد، توسعه ممتاز با بازدهی ۰.۳۸- درصد، کارگزاری بانک تجارت با بازدهی ۰.۱- درصد و گوهر نفیس تمدن با بازدهی ۰.۰۶- درصد عملکرد خوبی را نشان نداده‌اند اما در این بین صندوق مشترک نیکی گستران با بازدهی روزانه ۱.۰۲ + عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق واسطه‌گری مالی یکم با بازدهی روزانه ۲.۲۹ - درصد کمترین بازدهی و پالایش یکم با بازدهی ۴.۷۲ + درصد بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 447439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =