۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
مثبت و منفی صندوق‌ها ۷ اسفند

امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران، تمام صندوق‌های با درآمد ثابت با فیلتر بازدهی روزانه عملکرد خوبی را نشان داده‌اند؛ به طوری که هیچ صندوقی بازدهی منفی نداشته است.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، ۲۳ صندوق سهامی و ۳ صندوق مختلط، بازدهی منفی داشتند؛ در این بین هیچ صندوقی با درآمد ثابتی بازدهی منفی را نمایش ندادند و تمام صندوق‌های این بخش مثبت بودند.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، بیشتر بازدهی مثبت بین ۰.۴ و ۰.۸ درصد بود؛ اما در این میان صندوق سپید دماوند با بازدهی روزانه ۰.۲۱ + بیشترین بازدهی را در این بخش به خود اختصاص داده است.

در بخش صندوق‌های مختلط با فیلتر روزانه، صندوق توسعه پست بانک با بازدهی ۰.۰۱- درصد، توسعه ممتاز با بازدهی ۰.۳۸- درصد مشترک کسب و کار صوفی رازی با بازدهی ۰.۲۱- درصد عملکرد خوبی را نشان نداده‌اند؛ اما در این بین صندوق مشترک نیکی گستران با بازدهی روزانه ۱.۰۲ + عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق مشترک پیشرو با بازدهی روزانه ۰.۳۴ - درصد کمترین بازدهی و ثروت آفرین تمدن ۰.۲۲ + درصد بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 447619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =