استخدام کارشناس صندوق‌های سرمایه‌گذاری

یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناس و کارشناسی ارشد حسابداری و مدیریت مالی
  • سابقه کار : حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط اداری: آشنا با قوانین و مقرارت بازار سرمایه و تسلط بر مفاهیم مالیاتی مرتبط با صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تسلط بر office، تسلط بر نرم افزارهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری (نرم افزار رایان هم افزا و تدبیر پرداز) آشنایی با حسابداری صندوق‌ها، آشنایی با تهیه صورت‌های مالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری
  • سایر شرایط: علاقمند به یادگیری و پیشرفت کاری، نظم و جدیت پیگیری، دارای روحیه تعامل و کار تیمی و پیگیری مستمر و هدفمند مسایل مرتبط شغلی

رزومه کاری خود با موضوع «کارشناس صندوق های سرمایه گذاری» به آدرس زیر ایمیل کنید:

Fundjob۴۵۰@gmail.com


  • بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری، بازارگردانی و ETF

استخدام کارشناس حسابرسی داخلی

استخدام مسئول دفتر

استخدام متصدی پذیرش مشتریان کالا و انرژی

استخدام نیروی خدماتی

کد خبر 448494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =