به گزارش صدای بورس، ماموریت و رسالت بهمن موتور با تولید خودروهای جدید تمام نمی شود و مدیران این شرکت خودروسازی تلاش دارند با بهبود سازو کارهای خدمات پس از فروش همواره نسبت به رضایتمندی و آرامش خاطر مشتریان خود متعهد باشند، به همین ترتیب با اجرای طرحهای متنوع خدماتی و امدادی تلاش دارند تا هرگونه نگرانی در مصرف کنندگان خودروهای بهمن را از بین ببرند.
موفقیت در تولید انبوه دیگنیتی و فیدلیتی
در سال ۱۴۰۰ تولید دو محصول مدرن به تولید انبوه رسید و فروش اینترنتی محصولات دیگنیتی و فیدلیتی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ نیز متوقف نشد. به همین ترتیب با برگزاری هشتمین مرحله فروش فیدلتی و نهمین مرحله فروش دیگنیتی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ رکورد تعدد مراحل فروش محصولات خودرویی در انحصار گروه بهمن باقی خواهد ماند.
نسل جدید فیدلیتی، دیگنیتی و رسپکت در سال آینده
سال ۱۴۰۱ افقهای روشنی پیشروی بهمن موتور قرار گرفته است، طبق برنامه سال ۱۴۰۱ فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و خودروی سدان سواری رسپکت تولید و عرضه خواهند شد اتفاقی که نشان میدهد بهمن در سال آینده از ریل نوآوری و تولید ماشینهای روز دنیا جدا نخواهد شد.
خدمات پس از فروش کارآمد؛ تداوم ارتباط گروه بهمن با مشتریان
با امضای تفاهمنامهای بین شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران، همکاریهای مشترک این دو مجموعه با هدف گسترش سطح امدادرسانی به محصولات بهمن موتور آغاز شد. در این تفاهمنامه همکاری و بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای امداد خودرو ایران به منظور ارایه خدمات امدادی ۲۴ ساعته به محصولات شرکت بهمن موتور در سراسر کشور اعلام شده است.
شرکت بهمن موتور در راستای ارائه خدمات گسترده با کانون جهانگردی اتومبیلرانی ایران همکاریهایی را تعریف کرده است که با افزوده شدن امداد خودرو ایران، بزرگترین خدمات امداد در اختیار مشتریان شرکت بهمن موتور قرار میگیرد.
همچنین در تمامی ایام سال طرح های خدماتی متفاوتی را اجرا کرده تا مشتریان این شرکت بتوانند از این خدمات به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.
بیشتر بخوانید:
آخرین مرحله از فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی به پایان رسید
اقدامات توسعه ای شرکت بهمن موتور
شرکت بهمن موتور فضای کارخانه را از ۲۵۰ هزار مترمربع به ۳۵۰ هزار متر مربع توسعه داده است و سالن پرس شاپ، سالن ساین آف و خط تولید فیدلیتی را راه اندازی کرده است. شرکت همچنین سرمایه گذاری گسترده ای بر سالن خط رنگ داشته تا از این طریق کیفیت محصولات به صورت قابل توجهی افزایش یابد. خط تست مخصوص و فراهم کردن محیط شبیه سازی آنالیز خودروها در جاده های پرشیب و نامسطح از دیگر اقدامات قابل ستودنی بهمن موتور در بالابردن کیفیت و کسب رضایت مشتریان در استفاده از محصولات است.
شرکت بهمن موتور موفق به کسب رتبه A از موسسه اعتباری (پایا) شد
براساس گزارش شرکت رتبه بندی اعتباری پایا رتبه اعتباری بلند مدت -A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت A۱ به بهمن موتور از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد و در حال حاضر گروه بهمن تنها شرکت خودروساز کشور می باشد که موفق به کسب رتبه اعتباری درسطح A با دور نمای باثبات شده است. دریافت رتبه اعتباری بالا میتواند در تسهیل تامین مالی از بازار سرمایه موثر واقع گردد و همچنین این رتبه در ارتقای سطح اعتباری شرکت درسیستم بانکی ملاک ارزیابی قرار خواهد گرفت.
اعطای ۵ ستاره کیفی به خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی
در ارزیابی آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI)) به عنوان نهاد بازرسی مورد تأیید وزارت صمت، فیدلیتی و دیگنیتی رده کیفی پنج ستاره را کسب کرد.
گروه بهمن تا کنون هر محصولی که به بازار عرضه کرده به موازات آن پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات و تامین قطعات با کیفیت را هم لحاظ کرده است.
راه اندازی واحد CHC حرکتی نوین در صنعت خودروسازی
بهمن موتور به عنوان اولین خودرو ساز داخلی در راستای افزایش خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتریان واحد CHC را ایجاد کرده است. در این واحد خدماتی فراتر از نیاز مشتری ارائه می شود که رسیدگی به نیازات مشتریان در دراز مدت ادامه خواهد داشت. همچنین در صورت بروز مشکل برای مشتری، علاوه بر رفع نیاز وی، ایجاد مشکل در سیستم را عیب یابی و رفع می کند.
نظر شما