عرضه جدید املاک شهرداری تهران در بورس کالا

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران از عرضه دو ملک متعلق به شهرداری تهران در بورس کالا خبر داده است.

به گزارش صدای بورس، بر اساس اطلاعیه بورس کالا؛ دو واحد آپارتمان مسکونی متعلق به شهرداری تهران پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و چهل و نهمین جلسه کمیته عرضه ۱۱ مردادماه جاری مورد تصویب قرار گرفت. روش عرضه این املاک به صورت یکجا و در بازار فرعی بورس کالاست.


شفافیت در فرآیند انجام معاملات از مزیت‌های معامله املاک و مستغلات نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و شهرداری‌ها در بورس کالاست، چرا که مکانیزم کشف نرخ در بورس کالا به صورت حراج بوده و قیمت‌های متقاضیان خرید قابل رصد برای عموم است.
مخبر، معاون اول رییس جمهور اواخر مهر سال گذشته (۱۴۰۰) بخشنامه اجرایی تامین منابع مالی دولت از طریق فروش اموال و املاک مازاد را با هدف بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بورس کالا در حوزه فروش املاک و مستغلات مازاد نهادها و دستگاه‌های اجرایی، به دستگاه‌های اجرایی شمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیش از این، عرضه‌های موفق املاک وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی و بانک اقتصاد نوین در بورس کالا انجام شده است.

کد خبر 457014

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افت ۵ درصدی معامله با کارتخوان در یک ماه

    افت ۵ درصدی معامله با کارتخوان در یک ماه

    فروشندگان دیگر تمایلی به استفاده از دستگاه‌های کارتخوان ندارند، علت این بی‌میلی نه خرابی و نقص فنی که استفاده سازمان امور مالیاتی از تراکنش‌های ثبت شده در هر دستگاه کارتخوان، برای محاسبه مالیات است.

  • تورم ۳۰ تا ۴۰ درصدی حتی با توافق

    یک کارشناس اقتصادی پیش بینی کرد

    تورم ۳۰ تا ۴۰ درصدی حتی با توافق

    مذاکرات وین این روزهای به تیتر یک خبری کشور شده؛ اگر برجام احیا شود اقتصاد ایران به کدام سمت خواهد رفت؟

  • جزئیات پرداخت کالابرگ

    جزئیات پرداخت کالابرگ

    هنوز زیرساخت‌های کالابرگ آماده نیست. یارانه‌ها همچنان نقدی پرداخت می‌شود. برخی از مردم نسبت به این جایگزینی انتقاد دارند اما آنطور که قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت بعد از اینکه امکانات زیرساختی فراهم شد، به افراد اختیار داده می‌شود که هم بتوانند به صورت ریال و هم به صورت کالا این یارانه را دریافت کنند.

  • قیمت گذاری دستوری دولت چگونه حذف می شود؟

    قیمت گذاری دستوری دولت چگونه حذف می شود؟

    پس از اقدامات دولت سیزدهم در راستای خروج صنایع از نظام قیمت‌گذاری دستوری که از سال گذشته با ورود کل سیمان به بورس کالا و نیز عرضه زنجیره تولید فولاد به این بازار اجرایی شد، این بار قرعه به نام صنعت خودرو افتاده تا به زودی اثر کنار گذاشتن قیمت‌های دستوری در اقتصاد کشور نمایان شود.

  • کمبودی در عرضه میوه نداریم

    کمبودی در عرضه میوه نداریم

    رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به حجم عرضه و تنوع میوه، کمبودی در توزیع هیچ یک از اقلام‌ میوه و صیفی نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =