۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
یک پیش بینی خوب برای گروه خودرو

گزارشی از بررسی نمودار شاخص گروه خودروسازی را در این تحلیل می خوانید.

به گزارش صدای بورس، در شاخص گروه خودروسازی گارد صعودی نسبتا قدرتمندی پس از واکنش به کف کانال ترسیم شد.

براساس تحلیل شاخص خودروسازی مشخص شد؛ در شاخص گروه خودروسازی گارد صعودی نسبتا قدرتمندی پس از واکنش به کف کانال ترسیم شده رویت می‌شود. از طرف دیگر حجم معاملات افزوده شده و روز گذشته یک الگوی engolfing بااهمیت شکل گرفته است. لذا این امیدواری وجود دارد که شاخص مذکور به مرور بتواند تا محدوده مقاومتی سر سخت ترسیم شده پیشروی داشته باشد.

یک پیش بینی خوب برای گروه خودرو

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 457535

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رویکرد دولت برای دو خودروساز بورسی

    رویکرد دولت برای دو خودروساز بورسی

    فارغ از نگاه آماری به معاملات بورس تهران در روز گذشته، صحبت‌های حسین قربانزاده، رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی مهم‌ترین خبری بود که به بازارها مخابره شد. قربانزاده ضمن اینکه بر ارزشمندتر بودن سهام خودروسازها بیشتر از قیمت تابلو آنها اشاره کرد، از مشخص‌شدن تکلیف شیوه واگذاری خودروسازها خبر داد.

  • سنگ ناکارآمدی به پای لنگ بورس

    سنگ ناکارآمدی به پای لنگ بورس

    به‌نظر می‌آید با توجه به خبر وجود تخلفات گسترده که در راستای انتشار تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه روی داده است، نمی‌توان منتظر افزایش اعتماد نسبت به بازار سهام بود چراکه نوع تخلفات یادشده حکایت از نیاز به افزایش بیشتر نظارت بر شرکت‌های بورسی دارد.

  • ترس سهامداران از فساد پنهان در شرکت ها

    ترس سهامداران از فساد پنهان در شرکت ها

    انتشار تحقیق و تفحصی از فولادمبارکه اعتماد عمومی فعالان نسبت به بازار را بیش از پیش تضعیف کرده است، چراکه روی‌دادن تخلفی در ابعادی به این بزرگی کارکرد ابعاد مختلف را زیر سوال می‌برد و این مساله از این جهت اهمیت دارد که ذهن فعالان بازار سرمایه را مشوش کرده است،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =