نهایی شدن افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان مورد بحث قرار گرفت و مصوبه خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

به گزارش صدای بورس،سخنگوی شورای نگهبان از تایید مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش ایسنا،هادی طحان نظیف در نشست خبری امروز با بیان بررسی ۹ طرح و لایحه و ۳ اساسنامه از دولت و ۲۷ استعلام از دیوان عدالت اداری در این مدت گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان مورد بحث قرار گرفت و مصوبه خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 462119

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر بد درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

    خبر بد درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

    رئیس سازمان برنامه و بودجه از مخالفت دولت مخالف با بخش هایی از لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان خبر داد.

  • این کارمندان و بازنشستگان منتظر افزایش حقوق باشند

    این کارمندان و بازنشستگان منتظر افزایش حقوق باشند

    معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرایی شدن متناسب سازی حقوق مستمری‌بگیران بازنشستگان و افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان خبر داد.

  • ۲۵۰ هزار حساب دولتی تبدیل به ۲۳ هزار حساب شفاف شد

    ۲۵۰ هزار حساب دولتی تبدیل به ۲۳ هزار حساب شفاف شد

    وزیر اقتصاد هدف دولت از انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی را ایجاد شفافیت و مطالبه‌گری عمومی درباره عملکرد این شرکت‌ها برشمرد.

  • خبر خوش برای بازنشستگان

    خبر خوش برای بازنشستگان

    یک فعال حوزه کار گفت: پرداخت معوقه فروردین از این ماه و همزمان با شروع پرداخت مستمری آبان ماه آغاز شده و به تدریج معوقه هر ماه در برج بعد پرداخت می شود به نحوی که معوقه اردیبهشت در آذر ماه،‌ معوقه خرداد در دی ماه و به همین ترتیب معوقات پنج ماه تا آخر سال به حساب بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی واریز خواهد شد.

  • فوق العاده حقوق چقدر افزایش می یابد؟

    فوق العاده حقوق چقدر افزایش می یابد؟

    رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =