حقیقی‌های خرد هم می‌توانند از معاملات الگوریتمی استفاده کنند

شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد از جمله کارگزاری های برتر بازار سرمایه به شمار می رود و جز پنج کارگزاری برتر بازار سرمایه است. کارگزاری بانک پاسارگاد در راستای تکمیل ارایه خدمات خود به مشتریان اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است.

به گزارش صدای بورس؛ در این راستا سید محمدرضا امامی، مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی در جمع خبرنگاران گفت: هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان جذب تعداد مشتریان بیشتر با سرمایه های اندک از طریق مشوق های مختلف است. این مشوق ها شامل اعطای اعتبار، تخفیف کارمزد، اهدای جوایز و ... است.

امامی ادامه داد: از دیگر برنامه های کارگزاری بانک پاسارگاد سامانه اعتبار سنجی است که فرایند اعطای اعتبار به مشتریان را آسان تر می کند. این سامانه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و مشتریانی که در باشگاه ثبت نام می کنند می توانند از مزایای این سامانه هم بهره مند شوند.

مدیر عامل کارگزاری بانک پاسارگاد افزود: موضوع دیگری که در دستور کار کارگزاری قرار دارد راه اندازی معاملات الگوریتمی است. این نوع معاملات را برای صندوق های بازارگردانی و سایر شرکت ها و مجموعه های بزرگ قابل ارایه است. برنامه ریزی به صورتی انجام گرفته که به مشتریان حقیقی خرد هم خدمات معاملات الگوریتمی ارایه شود که اتفاقی نوع در سیستم و شبکه کارگزاری ها است.

کد خبر 473214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =