حضور گروه توسن در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

گروه توسن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال حضور خواهد داشت. این همایش در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس؛ ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار گروه توسن، آرش بابایی، مدیرعامل شرکت توسن و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، در تاک‌ها و مالتی‌تاک‌ها این همایش حضور خواهند داشت.

برنامه زمانی سخنرانی‌های اعضای گروه توسن در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

همچنین در بخش کارگاه‌های ارائه محصول، گروه توسن و شرکت‌های زیرمجموعه به ارائه و معرفی محصولات‌شان می‌پردازند. برنامه این کارگاه‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

برنامه زمانی کارگاه‌های ارائه محصول گروه توسن در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال به شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید می‌پردازد. از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان اشاره کرد.

گروه توسن به‌عنوان حامی اصلی، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این رویداد حاضر خواهد شد.

در صورت تمایل می‌توانید برنامه زمانی این همایش را در قالب یک فایل PDF دریافت کنید:

دریافت برنامه زمانی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

کد خبر 475500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربازدیدترین

گفتگو

  • جزئیات برنامه‌های توسعه‌ای‌ «نان» در آستانه عرضه

    جزئیات برنامه‌های توسعه‌ای‌ «نان» در آستانه عرضه

    شرکت صنایع غذایی رضوی در حال حاضر جزو شرکت‌های فرعی آستان قدس رضوی بوده و فعالیت اصلی آن خرید، تولید، بسته‌بندی و فروش انواع محصولات غذایی از جمله کیک، نان، شیرینی و... است.

  • سهم ۲۵ درصدی سفته‌بازان از کل معاملات 

    سهم ۲۵ درصدی سفته‌بازان از کل معاملات 

    «حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد معاملات در ایران توسط سفته‌بازان انجام می‌شود که به اطلاعات نهانی دسترسی دارند، در حالی که در بازارهای پیشرفته این رقم زیر ۱ تا ۳ درصد است. این اطلاعات نهانی شامل پیش‌بینی تغییرات قیمت خوراک پتروشیمی یا تصمیمات خاص نیست، بلکه از دسترسی سریع‌تر به داده‌ها یا روندهای بازار ناشی می‌شود.