تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی ولتجار

تسهیلات ارائه شده توسط ولتجار در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال قبل از آن سه و نیم درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل شرکت واسپاری تجار ایرانیان ضمن بیان این مطلب، با اشاره به اینکه تسهیلات ارائه شده توسط ولتجار در چهار ماه ابتدایی امسال معادل سال گذشته بوده است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد سه ماهه که در کدال افشا شد و نیز بودجه اعلام شده در گزارش توجیحی، این رقم تا پایان سال افزایش یابد که در آینده بیشتر از آن خواهیم گفت.

امیر حاجی‌زاده با اشاره به اینکه شرکت ولتجار در سال مالی گذشته سودی معادل ۴۰ میلیارد تومان داشته است، اظهار داشت: این عدد نسبت به سال گذشته افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی عمده سودآوری شرکت را مربوط به اقدامات عملیاتی دانست و افزود: سال‌های گذشته بیشترین سود شرکت مربوط به درآمد غیرعملیاتی بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و سامانه‌هایی که در دو سال گذشته اجرایی شد، موفق به کسب این میزان سوددهی شدیم.

مدیرعامل شرکت واسپاری تجار ایرانیان درباره افزایش سرمایه شرکت نیز گفت: مجوز افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان از بانک مرکزی اخذ شده و منتظر دریافت مجوز لازم از سازمان بورس هستیم که در روزهای آینده در این مورد اطلاع‌رسانی می‌شود.

حاجی‌زاده ولتجار را چهارمین لیزینگ برتر کشور از نظر مبلغ قرارداد عنوان کرد و افزود: ولتجار سال آینده لیزینگ برتر ایران خواهد بود، کما اینکه از لحاظ تعداد قرارداد نیز با اختلاف جایگاه اول را در کشور دارا ست.

کد خبر 476456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =