حکمرانی تعاون دسترسی مردم را به خدمات آسان می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۱ سامانه‌ای که امروز(چهارشنبه ۸ شهریور ماه) به بهره‌برداری رسیدند، حکمرانی تعاون، حکمرانی مردم را تسهیل و نیز دسترسی مردم را به خدمات آسان و ارزان می‌کند.

به گزارش صدای بورس؛ صولت مرتضوی عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از ۱۱ سامانه‎ خدمات هوشمند بخش تعاون افزود: امروز همراه با هیات وزیران توفیق شرف‌یابی به محضر رهبر انقلاب را داشتیم. رهبر انقلاب در سخنان خود درباره سه محور فرمایشاتی داشتند. ایشان به رمز ماندگاری یاد شهیدان رجایی و باهنر که خوی مردم داشتند، پرداختند. در بخش دیگر فرمودند که در طول دورانی که در جایگاه رهبری بودند همواره از دولت‌ها حمایت و کمک کردند اما از این دولت علاوه بر حمایت، می‌خواهم تمجید کنم.

وزیر تعاون ادامه داد: تمجیدهایی که رهبر انقلاب داشتند در چندین سرفصل بود. تعابیر من از صحبت‌های ایشان این بود که در بحث سیاست خارجی، سیاست اقتصادی، مباحث اجتماعی کارهای دولت بسیار کارهای برجسته و بزرگی است. اما در خصوص اینکه چرا این خدمات برای مردم ملموس نیست به ۲ نکته اشاره کردند. یک نکته بحث آن این بود که اطلاع‌رسانی دولت ضعیف یا بسیار ضعیف است. نکته دیگر فرمودند که مشکلات معیشتی مردم بر توفیقات دولت سایه‌افکنده‌ است و دستورات اکیدی را صادر فرمودند.

حکمرانی تعاون دسترسی مردم را به خدمات آسان می‌کند
مرتضوی گفت: تلاقی هفته دولت و تعاون اتفاق خوبی نبود و اشتباه نخست تلاقی این ۲ اتفاق مهم است. اشتباه دیگر این است که امروز ۱۱ سامانه را همزمان افتتاح کردیم که حتی بنده به عنوان وزیر این حوزه نام آنها را به درستی نمی‌دانم. سامانه‌ هایی که امروز به بهره‌برداری رسیدند حکمرانی تعاون که همان حکمرانی مردم است را تسهیل می‌کنند. علاوه بر آن شفافیت را به مردم ارزانی می‌دارند و نیز دسترسی مردم را به خدمات آسان و ارزان می‌کنند.
وی تاکید کرد: به خاطر دارید تا چند سال قبل برای پرداخت قبوض و کارهای دیگر مجبور بودیم به بانک مراجعه کنیم و مراجعات مردم به ادارات و بانک‌ها به ترافیک و اتلاف وقت منجر می‌شد. پیشنهاد مشخص من این است که برای تشریح این سامانه‌ها برای مردم یک پیوست رسانه‌ای تهیه کنند. پیوست رسانه‌ای باعث می‌شود که معلومات عمومی مردم افزایش پیدا کند. همچنین امکان بهره‌برداری مردم را فراهم می‌کند و در نهایت خدمات نظام را به بهترین شکل ارائه می‌کند.
منبع: ایرنا
کد خبر 478168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =