عملکرد درخشان نیان در ۶ ماهه اخیر

شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک، صورت های مالی ۶ ماهه ابتدای سال منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ را به اطلاع سهامداران خود رساند و آنها را از جزئیات مبالغ درآمدهای عملیاتی، سود خالص و سود ناخالص مطلع کرد.

نیان الکترونیک با برنامه های مدون و برنامه ریزی شده ای که پیش از این نیز به اطلاع سهامداران خود رسانده است، سال ۱۴۰۲ را با قدرت و سودآوری فوق العاده ای شروع کرد.
براساس گزارشات اعلام شده شرکت نیان الکترونیک، در ۶ ماهه ابتدای سال سود خالص تلفیقی با ۴۵۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به مبلغ ۲.۶۰۶.۱۲۱ میلیون ریال رسیده است. لازم به ذکر است، سود شرکت های زیرمجموعه در انتهای هر سال ۱۰۰درصد تقسیم شده و با توجه به سهامداری۹۹درصدی شرکت اصلی در شرکتهای زیرمجموعه، و نیان الکترونیک از سود آنها منتفع می شود.
همچنین سود خالص دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱-۰۶-۱۴۰۲ شرکت اصلی مبلغ ۲.۱۵۳.۶۳۲ میلیون ریال می باشد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹۹۴ درصد افزایش یافته است.
درآمدهای عملیاتی ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ این شرکت نیز با ۲۴۷ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته به مبلغ ۶.۴۲۴.۶۰۰ میلیون ریال رسیده است.
p/e سهم نیان بعد از انتشار این گزارش سودآور به زیر ۱۲ (۱۱.۸۲) رسید و eps هر سهم ۱۲۲۴۴ شد.
با توجه سیاست تقسیم سود ۱۰۰ درصدی شرکت های زیر مجموعه نیان در صورتی که شاخص p/e بر اساس سود گروه لحاظ شود، این عدد به ۱۰ خواهد رسید.

کد خبر 481389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =