تمام بدهی دولت به کلزاکاران پرداخت شد

مجری طرح خودکفایی دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد: تمام مطالبات کلزا کاران پرداخت شد.

به گزارش صدای بورس،منصوری افزود: تمامی مطالبات کلزاکاران بیش از سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان بود که از این میزان، بیش از ۷۳ درصد تا انتهای شهریور پرداخت شده بود و امروز تمام مطالبات شان تسویه شد.

سعدالله منصوری افزود: در ابتدای سال زراعی گذشته، قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم کلزا، ۲۲ هزار تومان تعین شده بود که با اصلاح قیمت گندم در اردیبهشت ماه، قیمت کلزا هم به ۳۰ هزار تومان افزایش یافت.

مجری طرح خودکفایی دانه‌های روغنی وزارت جهادکشاورزی همچنین تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی کلزا، براساس روال سال‌های گذشته، دو برابر قیمت گندم تعیین خواهد شد. کشت کلزا هم در افزایش تولید روغن داخلی و کاهش واردات مؤثر است و هم در تناوب با گندم، باعث افزایش تولید گندم در سال آینده می‌شود.

منبع:تسنیم

کد خبر 483081

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تخلفات حوزه فروش نان در سامانه‌های هوشمند فروش

    تخلفات حوزه فروش نان در سامانه‌های هوشمند فروش

    مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازرسی‌ها در حوزه نان در گذشته به صورت شکایت محور بود اما اکنون عملکرد نانوایی‌ها از طریق سامانه‌های کارت خوان فروش نان، در خود واحد صنفی انجام می‌شود.

  • هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۸۵.۸۰۰ تومان

    هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۸۵.۸۰۰ تومان

    قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش ۲.۴ درصدی به ۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

  • قیمت خرید تضمینی گندم با یک شرط دوباره افزایش پیدا می‌کند

    قیمت خرید تضمینی گندم با یک شرط دوباره افزایش پیدا می‌کند

    رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه دولت مکلف است قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم را طی یک هفته آینده اعلام کند گفت: در قانون تبصره ای وجود دارد که بر اساس آن اگر نرخ تورم افزایش پیدا کند باید متناسب با آن قیمت گندم نیز افزایش پیدا داشته باشد.

  • طرح شناسه‌دار شدن محصولات کشاورزی  کلید خورد

    طرح شناسه‌دار شدن محصولات کشاورزی کلید خورد

    تمامی محصولات تولیدی تا پایان برنامه هفتم باید شناسه‌دار شوند که به گفته کارشناسان حوزه کشاورزی، این امر زمینه‌ساز توسعه بخش کشاورزی و رشد صادرات خواهد بود.

  • برنامه ریزی وزارت اقتصاد برای تقویت اقتصاد دریامحور

    برنامه ریزی وزارت اقتصاد برای تقویت اقتصاد دریامحور

    مدیرکل دفتر آینده پژوهی وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد درصدد توسعه سهم ایران از اقتصاد دریا محور است، یادآور شد: منطقه مکران یکی از مناطق مورد تاکید مقام معظم رهبری برای هدف گذاری در جهت توسعه اقتصاد دریامحور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =