معافیت مالیاتی کسب و کار های اینترنتی در پلتفرم های داخلی

کسب و کار های اینترنتی در صورت استفاده از پلتفرم های داخلی از مالیات معاف می شونذ.

به گزارش صدای بورس،طبق لایحه بودجه ۱۴۰۳، در راستای حمایت از توسعه اقتصاد دیجیتال و تشویق کسب و کارهای اینترنتی به استفاده از پلتفرم‌های داخلی، درآمد کسب و کارهای اشخاص حقیقی مشمول نرخ صفر مالیاتی می‌شود.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که بر اساس بند خ تبصره ۶ لایحه، در راستای حمایت از توسعه اقتصاد رقومی (دیجیتال) در کشور و تشویق کسب و کارهای اینترنتی به استفاده از سکو (پلتفرم) های داخلی، تا پایان سال ۱۴۰۲ درآمد کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکو (پلتفرم) های داخلی مورد تأیید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که تا پایان سال ۱۴۰۱ فاقد پرونده مالیاتی بوده اند، مشمول نرخ صفر مالیاتی می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 483618

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  یارانه‌بگیران سال آینده اعلام شدند

    یارانه‌بگیران سال آینده اعلام شدند

    براساس لایحه بودجه ساب آینده، یارانه‌بگیران سال آینده اعلام شدند.

  • تحریم‌ها سال آینده هم ادامه دارد، بهبود اقتصادی وجود ندارد

    تحریم‌ها سال آینده هم ادامه دارد، بهبود اقتصادی وجود ندارد

    هر روز که می‌گذرد با تصمیمات عجیب و ناهمخوانی از سوی دولت مواجه می‌شویم، آخرین آن بودجه سال۱۴۰۳ است.

  • زندگی مردم در سال۱۴۰۳ سخت تر خواهد شد

    زندگی مردم در سال۱۴۰۳ سخت تر خواهد شد

    لایحه بودجه ۱۴۰۳ از منظر منابع، ‌تمرکز را روی درآمدهای مالیاتی گذاشته است. وقتی در ‌دوره بلندمدت، رشد اقتصادی پایین است، به این معنی ‌است که تولیدی در اقتصاد نداریم و خلق ثروت هم ‌نخواهیم داشت. اگر بخواهید مالیات بگیرید این ‌فشار به تولیدکننده وارد می‌شود، کمااینکه به‌رغم اینکه گفته می‌شود رشد تولید سه تا چهار ‌درصد است، اما فضای رکود را تجربه می‌کنیم که در فضای تورم کنونی، رکود تورمی را رقم می‌زند.

  •  جزییات نقشه جدید دولت برای درآمد مردم

    جزییات نقشه جدید دولت برای درآمد مردم

    طبق کلیاتی که در نسخه اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ منتشر شده، درآمدهای مالیاتی در سال آینده حدودا ۵۰ درصد افزایش و درآمدهای نفتی ۳ درصد کاهش خواهد یافت. آیا دولت در حال گذار از درآمدهای ناپایدار به پایدار است؟ سایر اجزای بودجه چه تغییری کرده است؟

  • کلیه مصوبات برنامه هفتم توسعه در یک نگاه

    کلیه مصوبات برنامه هفتم توسعه در یک نگاه

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سی و یک روز کاری طی پنجاه و هفت جلسه علنی به بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه پرداختند که مصوبات کامل مربوط به این لایحه را می توانید در این گزارش مرور کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =