با مبلغ ۲ تا ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

تهران در پهنه‌ای بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی البرز گسترده شده‌است و ۷۳۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. از نظر جغرافیایی نیز در ۵۱ درجه و ۱۷ دقیقه تا ۵۱ درجه و ۳۳ دقیقهٔ طول خاوری و ۳۵ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۴۴ دقیقهٔ عرض شمالی قرار دارد. اگر قصد خرید خانه ۷۰ متری در تهران را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

به گزارش صدای بورس، آپارتمانی ۷۰ متری در مرزداران درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۸ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در فلاح با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۲ میلیاردو ۳۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در جوادیه تهرانپارس با متراژ ۷۰ متر و سنی معادل ۲۲ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در کرمان با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در سلیمانی را دارید، یک واحد ۲ خوابه با سرمایه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۲ ساله با متراژ ۷۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در خانی‌آباد نو با متراژ ۷۰ متر و نوساز است، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع خانه در منتاطق مختلغ تهران را مشاهده کنید:

قیمت خانه ۷۰ متری در تهران / با مبلغ ۲ تا ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 484115

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شکستن رکورد۱۰ساله ذخیره‌سازی گاز

    شکستن رکورد۱۰ساله ذخیره‌سازی گاز

    در تهران از مازوت استفاده نمی شود، افزایش ۹ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی و رکورد ۱۰ ساله ذخیره سازی گاز شکسته شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

  • متروی پرند افتتاح شد

    متروی پرند افتتاح شد

    متروی پرند که ۷۰ درصد از پیشرفت فیزیکی آن در دو سال گذشته انجام شده‌است، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

  • از دو برابر شدن تعداد هواپیماهای فعال تا روند منفی ساخت و ساز

    از دو برابر شدن تعداد هواپیماهای فعال تا روند منفی ساخت و ساز

    اخیرا وزیر راه و شهرسازی از دو برابری تعداد هواپیماهای فعال تا پایان امسال خبر داد و همچنین یک کارشناس روند ساخت و ساز در کشور را منفی اعلام کرد و گفت: وضعیت ساخت مسکن مطلوب نیست.

  • کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در تهران

    کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در تهران

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن با اجرای طرح نظارت بر بنگاه‌های املاک خبر داد و گفت‌: در هفته حدود ۲۰ بنگاه‌ متخلف پلمب می‌شوند.

  •  آخرین آمار از تعداد واحدهای نیمه کاره مسکن مهر

    آخرین آمار از تعداد واحدهای نیمه کاره مسکن مهر

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه با بیان اینکه در زمان حاضر تورم مسکن منفی است و ماه به ماه کاهشی می‌شود، گفت: در حوزه آماده‌سازی با وجود تنگنای مالی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون برای هر واحد مسکونی هزینه آماده‌سازی صرف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =