جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۵۱۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، در معاملات امروز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۵۱۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۶۴۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۷۷۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۶۱۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۵۷۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۲۳ تومان است.

منبع: تسنیم

کد خبر 484784

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سامانه جدید اشتغال به‌زودی رونمایی می‌شود

    سامانه جدید اشتغال به‌زودی رونمایی می‌شود

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه جدید اشتغال به‌زودی رونمایی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با متخلفان هیچ مماشاتی ندارد و در این خصوص با هیچ کسی عهد اخوت نبسته است.

  • سکه ۱۳۰ هزار تومان ارزان شد

    سکه ۱۳۰ هزار تومان ارزان شد

    هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه، ۱۸ آذر ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد که در مقایسه با روز کاری گذشته (پنجشنبه) ۱۳۰ هزار تومان کاهش داشت.

  • مقابله با فرار مالیاتی با شناسایی مودیان جدید و مالیات‌ستانی از دانه‌درشت‌ها

    مقابله با فرار مالیاتی با شناسایی مودیان جدید و مالیات‌ستانی از دانه‌درشت‌ها

    استاد اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه برخی اصناف و کسبه پردرآمد فرار مالیاتی دارند و متناسب با درآمد، مالیات نمی‌پردازند، گفت: دولت باید به سمت مالیات‌ستانی از مؤدیان بزرگ برود، شناسایی مؤدیان جدید نیز راه درستی است که در راستای مقابله با فرار مالیاتی در دستور کار قرار گرفت.

  • وقت خرید طلا است

    وقت خرید طلا است

    رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه شرایط حاد رکود در بازار طلا ادامه دارد، احتمال کاهش قیمت‌ها را رد کرد و گفت: مردم منتظر کاهش قیمت نباشند؛ هر چند اکنون وقت خرید طلا است و احتمال کاهش قیمت با توجه به ثبات چند ماهه خیلی کم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =