جزییات فروش خودروی بستیون T۷۷ اعلام شد

نحوه تکمیل وجه متقاضیان خودروی بستیون T۷۷ اعلام شد. برند BMCARS در بخشنامه اخیر خود اعلام کرده که متقاضیان دارای شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ آذر تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ششم دی ماه ۱۴۰۲ نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

به گزارش صدای بورس،بر همین اساس قیمت بستیون T۷۷، یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای اعلام شده است.


مدل‌های خودرو در این نوبت فروش ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود که هفته سوم بهمن ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می‌شود.
تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه متقاضیان صرفا از طریق ادرس https://bahman.iranecar.com/bmcars/ امکان پذیر است که از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جزییات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد

منبع:اقتصادآنلاین

کد خبر 485041

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • محصولات گروه بهمن به نمایشگاه لجستیک تهران می‌رود

    محصولات گروه بهمن به نمایشگاه لجستیک تهران می‌رود

    گروه بهمن منتخبی از محصولات حمل و نقل شهری، تجاری، سواری، موتورسیکلت خود را در «هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته» در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد. این خودروساز با سبد متنوعی از محصولات به این نمایشگاه می‌رود.

  • شرایط جدید ثبت‌نام ۵ خودرو در سامانه یکپارچه

    شرایط جدید ثبت‌نام ۵ خودرو در سامانه یکپارچه

    سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و نوبت‌دهی شده بودند و موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده بود باز شده است.

  • با جریمه بهمن موتور خانه هزاران کارگر را آتش زدید

    با جریمه بهمن موتور خانه هزاران کارگر را آتش زدید

    کارگران بهمن در پی حکم جریمه برای این خودروسازی با تنظیم نامه‌ای نگرانی خود را نسبت به برخوردهای ضدتولیدی با این شرکت که امنیت نیروی کار را تهدید می‌کند، ابراز گلایه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =