نباید برای دولت هزینه تراشی کرد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر ضرورت رعایت انضباط مالی در همه دستگاه‌ها، گفت: باید در چارچوب منابع موجود تلاش کنیم تا کشور را به نحو مطلوبی اداره کنیم.

به گزارش صدای بورس،هشتمین جلسه بررسی بخش تفصیلی بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور با حضور «داوود منظور»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونان و رؤسای امور سازمان برگزار و گزارش «اعتبارات مورد نیاز حوزه آموزش» از سوی امور آموزش ارائه شد.

منظور در این نشست با تأکید بر ضرورت رعایت انضباط مالی در همه دستگاه‌ها از جمله در آموزش و پرورش، اظهار کرد: همه امور بخشی سازمان برنامه و بودجه، وضعیت نیازهای بودجه و تعهدات سه‌ماه پایانی امسال را به صورت مکتوب اعلام کنند تا بررسی، جمع‌بندی و تصمیم‌گیری لازم در خصوص تخصیص اعتبارات صورت گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه باید در چارچوب منابع موجود تلاش کنیم تا کشور را به نحو مطلوبی اداره کنیم و از هزینه‌تراشی به صورت جدی پرهیز شود، افزود: لازم است که همه دستگاه‌ها خود را پایبند و مقید به چارچوب بودجه مصوب بدانند و با رویکرد افزایش بهره‌وری در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گام بردارند.

معاونان و رؤسای امور سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع:سازمان برنامه و بودجه

کد خبر 486493

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی برای تخصیص اعتبارات

    اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی برای تخصیص اعتبارات

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی برای تخصیص دقیق و هدفمند اعتبارات، گفت: اولویت در تخصیص اعتبارات با مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور و طرح‌های خاتمه یافتنی طی امسال و سال آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =