اولین نشست کمیته مشورتی دستمزد سال ۱۴۰۳ برگزار شد

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری اولین نشست کمیته مشورتی دستمزد سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش صدای بورس، «احمد غریوی» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس مصوبات نشست ۳۳۲ شورای عالی کار مبنی بر استفاده از پژوهش‌ها و یافته‌های مطالعات صورت‌گرفته در زمینه تعیین دستمزد و بررسی ابعاد مختلف آن، کمیته مشورتی دستمزد، دوشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با محوریت معاونت روابط کار و با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی، مرکز آمار ایران، انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور و سایر صاحب‌نظران در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی و تبادل‌نظر نمایندگان دولت و شرکای اجتماعی (نمایندگان کارگری و کارفرمایی) در زمینه پیشنهادات ارائه‌ شده، مقرر گردید مباحث تکمیلی در جلسات بعدی مطرح و نتیجه پس از جمع‌بندی در جلسه آتی شورای عالی کار ارائه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 487531

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ادعای دستور جدید برای شیوه فروش نان

    ادعای دستور جدید برای شیوه فروش نان

    نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: نانی‌نو، سامانه فروش هوشمند نان، سهمیه آرد برخی نانوایان را به‌شدت کاهش داد که این امر منجر به اعتراض برخی نانوایان شده است که پاسخگوی نیاز روزانه آنها نیست.

  • بررسی دستمزد منطقه‌ای در ‌نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد

    بررسی دستمزد منطقه‌ای در ‌نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد

    معاون توسعه روابط کار وزیر تعاون از برگزاری نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد در روز جاری خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر مزد منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • قیمت کالاهایی که مواد اولیه ریالی دارند، دلاری تعیین نشود

    قیمت کالاهایی که مواد اولیه ریالی دارند، دلاری تعیین نشود

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت کالایی که مواد اولیه آن با ارز دولتی تامین می‌شود یا داخلی و ریالی است، نباید با دلار آزاد محاسبه شود، گفت: با وجود اینکه مواد اولیه موردنیاز تولید در برخی واحدهای تولیدی ریالی است اما محصول آن‌ها به دلار به فروش می‌رسد این در حالی است که قیمت محصول تولیدی باید متناسب با بهای مواد اولیه تعیین شود.

  • اولین جلسه کمیته مزد ۱۴۰۳ امروز برگزار می‌شود

    اولین جلسه کمیته مزد ۱۴۰۳ امروز برگزار می‌شود

    اولین جلسه کمیته مزد برای بررسی مزد ۱۴۰۳ امروز با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود.

  • مخالفت قاطع نمایندگان کارگری با مزد منطقه‌ای

    مخالفت قاطع نمایندگان کارگری با مزد منطقه‌ای

    در حالی در جلسه دیروز کمیته مزد موضوع "دستمزد منطقه ای" با مخالفت قاطع نمایندگان کارگری مواجه شد که به دلیل عدم جمع بندی، مقرر شد در جلسه بعدی کمیته مزد هم بار دیگر در دستور کار قرار گیرد.

  • هنرمندان در ایستگاه مالیات

    هنرمندان در ایستگاه مالیات

    مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان مالیاتی با اشاره به اینکه معافیت مالیاتی هنرمندان در سه سال اخیر مشروط است، گفت: سازمان امور مالیاتی امسال بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان اظهارنامه مالیاتی از هنرمندان دریافت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =