جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۶ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۶ تومان رسید.

به گزارش صدای بورس،در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۶ دی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و نرخ حواله دلار هم با کاهش جزئی با نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۹۹۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز با کاهش به ۴۳ هزار و ۲۷۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با افزایش جزئی ۱۰ هزار و ۷۶۲ تومان است.

منبع: تسنیم

کد خبر 487559

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بهای طلا در بازارهای جهانی نزولی شد

    بهای طلا در بازارهای جهانی نزولی شد

    بهای هر اونس طلا امروز سه‌شنبه (۱۶ ژانویه) با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۰۵۰ دلار و ۳۵ سنت رسید.

  • بانک مرکزی باید موضوع حباب سکه را حل کند

    بانک مرکزی باید موضوع حباب سکه را حل کند

    رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: موضوع حباب سکه باید حل شود و اگر بانک مرکزی نسبت به رشد حباب سکه بی‌تفاوت باشد، حباب سکه می‌تواند موتور افزایش قیمت دلار باشد. بنابراین بانک مرکزی می‌تواند از طریق افزایش عرضه، اثر منفی ناشی از حباب سکه را که می‌تواند آرامش بازار ارز را تحت تاثیر قرار دهد خنثی کند.

  • روایت وزیر اقتصاد از پیش بینی دلار ۸۰ هزار تومانی در دولت قبل

    روایت وزیر اقتصاد از پیش بینی دلار ۸۰ هزار تومانی در دولت قبل

    وزیر اقتصاد به نقل از یک عضو مجمع تشخبص مصلحت گفت: سال آخر دولت قبل پنج عضو کابینه در مجمع حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار دولت در حوزه FATF رخ ندهد، در یکسال آینده قیمت دلار به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

  • قیمت جهانی طلا پایین آمد

    قیمت جهانی طلا پایین آمد

    قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۷ درصد کاهش به ۲۰۲۷ دلار و ۱ سنت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =