برای فرار از جریمه گوسفندهای زنده را به دریا ریختند

قاچاقچیان دام در قشم هنگام انتقال چندین راس دام زنده به کشورهای حوزه خلیج فارس، در عملیات تعقیب و گریز توسط نیروهای دریابانی در اقدامی تاسف برانگیز همه گوسفندها را به دریا ریختند.

به گزارش صدای بورس،اجساد این حیوانات پس از غرق شدن در دریا توسط امواج به سواحل جنوبی جزیره قشم آورده شده است.

علت قاچاق این حیوانات به کشورهای حوزه خلیج فارس این است که مردم این کشورها گوشت دام های ایرانی را مرغوب تر می دانند و بهای بیشتری برای خرید آنها پرداخت می کنند که این امر موجب می شود تا بسیاری از افراد، محموله های ۱۰ تا ۱۵ راس دام زنده را در قایق های کوچک به سمت کشورهای عربی قاچاق کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 488369

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد

    قیمت جدید دام زنده اعلام شد

    بنا به گفته در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی در بازار حدود ۲۵۰ هزار تومان و لاشه گوشت گوسفندی بین ۵۰۰ تا ۵۲۰ هزار تومان است.

  • مشکلات صادرات قانونی دام سبب افزایش قاچاق شده است

    مشکلات صادرات قانونی دام سبب افزایش قاچاق شده است

    عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: قاچاقچیان اگر بخواهند صادرات دام را از مجاری رسمی و قانونی انجام دهند باید برای این کار از وزارت جهاد مجوز بگیرند و خود را با قوانین صادراتی همراه کنند که این امور از سوددهی آنها کم می‌کند.

  • پیشنهاد خرید گوشت قرمز با بن‌کارت

    پیشنهاد خرید گوشت قرمز با بن‌کارت

    مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: در بسیاری از سازمان‌ها بن کارت برای خرید محصولات غذایی در اختیار پرسنل‌شان قرار می‌دهند تا آنها خرید کنند و این کارت‌ها قابلیت شارژ دارند. بنابراین از بن‌کارت نیز می‌توان در این بخش استفاده کرد و به مردم بن‌کارت خرید گوشت قرمز داد.

  • قیمت مرغ کاهشی است

    قیمت مرغ کاهشی است

    مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه قیمت مرغ کاهشی است، گفت: با توجه به جوجه‌ریزی‌های انجام شده میزان تولید مرغ در دی و بهمن‌ از مرز ۲۵۰ هزار تن هم عبور خواهد کرد.

  • واردات دام زنده با دلار ۲۸.۵ هزار تومانی

    واردات دام زنده با دلار ۲۸.۵ هزار تومانی

    به گفته مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور، ۴۲۵۰ راس دام زنده در حالی از گمرک چابهار به کشور وارد شده که اخیرا قیمت دام زنده افزایش ۴۰ هزار تومانی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =