توضیحات کحافظ درباره افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت کحافظ منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ هیات مدیره شرکت کاشی و سرامیک حافظ مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی،استفاده از معافیت مالیاتی و همچنین جهت جلوگیری از خروج نقدینگی و در نتیجه بهبود عملیات شرکت ارایه می گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

بر اساس اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت کاشی و سرامیک حافظ با نماد کحافظ منتشر شد.

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هییت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی رهیافت و همکاران ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ هییت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی،استفاده از معافیت مالیاتی و همچنین جهت جلوگیری از خروج نقدینگی و در نتیجه بهبود عملیات شرکت ارایه می گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 488809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =