۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
بخشی از تولید در شلرد متوقف شد

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - توقف تولید مجتمع- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت شلرد منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کود شیمیائی اوره لردگان اعلام کرد واحد آمونیاک به دلیل نشتی یکی از مبدل ها موقتا از مدار خارج گردید و انشالله طی ۴۸ ساعت آتی، واحد آمونیاک مجددا به مدار تولید باز خواهد گشت و سپس واحد اوره نیز در مدار قرار خواهد گرفت.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - توقف تولید مجتمع- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت کود شیمیائی اوره لردگان که با نماد شلرد در بورس فعالیت دارد؛

عنوان موضوع افشاء؛سایر اطلاعات بااهمیت - توقف تولید مجتمع- گروه ب است.

سهامداران محترم موضوع: توقف تولید مجتمع با سلام و اهداء تحیات؛ احتراماً، به استحضار تمامی سهامداران محترم میرساند، واحد آمونیاک به دلیل نشتی یکی از مبدل ها به جهت حفظ ایمنی سیستم((safety، واحد موقتا از مدار خارج گردید و انشالله طی ۴۸ ساعت آتی، واحد آمونیاک مجددا به مدار تولید باز خواهد گشت و سپس واحد اوره نیز در مدار قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که اطلاعات تکمیلی بازگشت واحد آمونیاک و اوره به مدار تولید، متعاقبا به استحضار شما سهامداران محترم خواهد رسید. همچنین، با توجه به موجودی محصول اوره در انبارهای مجتمع و بنادر جنوبی، فرایند فروش شرکت در حال انجام است.

کد خبر 492973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =