۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
 تعطیلی پنجشنبه هزینه‌زا است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران بیان کرد: در مجموع برای اضافه شدن یک روز به تعطیلات هفته مزایای بسیار بالایی دیده شده و ما هم این موضوع را قبول داریم، این اتفاق در کاهش مصرف انرژی و آلودگی هوا تاثیرات بسیار مثبتی خواهد داشت.

به گزارش صدای بورس،محمود نجفی‌عرب، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مورد رایزنی‌ها و پیگیری‌های بخش خصوصی در مورد تصویب تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه در مجلس گفت: به‌شدت امیدوار هستیم که شنبه جایگزین پنجشنبه به عنوان روز تعطیل شود و انتظارمان هم این است که مجلس محترم اگر قرار است یک روز به تعطیلات هفته اضافه کند حتما آن روز شنبه باشد.

نجفی‌عرب افزود: این صدای تمام بخش خصوصی کشور است و از این بابت است که صرفه اقتصادی کشور در روز پنجشنبه است و عملا تعطیلی پنجشنبه برای کشور یک هزینه‌ای ایجاد می‌کند و طبیعتا مورد اقبال بخش خصوصی نیست

منبع: مهر

کد خبر 494311

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید

    ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید

    وزبر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ثبت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده اجباری و اختیاری جدید خبر داد و گفت:در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ثبات شغلی و بهبود معیشت جامعه کارگری اهتمام و تلاش خود را به کار خواهیم بست.

  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است

    تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است

    رییس اتاق اصناف ایران در خصوص تعطیلی روزهای «پنجشنبه» گفت: اصناف نیاز به مراودات لحظه به لحظه با دنیا دارند و تعطیلی «پنجشبه‌ها» به نوعی خود تحریمی است.

  • تعطیلی «شنبه‌ها» طی جلسه بعدی مجلس تعیین تکلیف می‌شود

    نماینده مجلس:

    تعطیلی «شنبه‌ها» طی جلسه بعدی مجلس تعیین تکلیف می‌شود

    نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی بحث اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری، مبنی بر تعیین دو روز تعطیلات در هفته است که امروز در صحن علنی مجلس هم بررسی شد و خوشبختانه لایحه دولت و اصلاح کل رای نیاورد و به بحث ارائه پیشنهادات جزئی نمایندگان رسیدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =