۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
سلاح جدید ترامپ علیه بایدن

دونالد ترامپ قصد دارد دوباره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاریخ‌ساز شود.

به گزارش صدای بورس، رئیس جمهور پیشین آمریکا آماده می‌شود تا به نخستین نامزد اصلی حزبی برای معامله‌گران کریپتوکارنسی تبدیل شود.

این موضوع به هیچ وجه به مذاق دموکرات‌ها خوش نیامده است. او چندی قبل به حامیان بازار کریپتو گفت: بهتر است به من رای دهید چون دولت بایدن قوانین نظارتی در این صنعت را سرکوب کرده است. ترامپ که در رویداد تبلیغ برای NFT (توکن غیرقابل تعویض) خود سخنرانی می‌کرد، افزود: دموکرات‌ها علیه صنعت کریپتوکارنسی هستند.

بازی آشکار ترامپ برای نشان دادن ایمان به کریپتوها، گرچه تغییری بزرگ نسبت به دوره اولش به شمار می‌رود، اما دور از انتظار نبود. او در دوره نخست ریاست جمهوری به شدت از بازار کریپتوها انتقاد کرده بود. طی سال‌های اخیر، تمایل حزب جمهوریخواه به بیت‌کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال روندی صعودی داشته است، این در حالی است که دموکرات‌ها همچنان بر سر دوراهی پذیرش یا رد این صنعت هستند. حمایت مستقیم ترامپ از کریپتوها، لحظه مهمی برای شرکت‌های فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌رود. این شرکت‌ها مدت‌هاست تحت فشار شدید لابی واشنگتن قرار دارند و میلیون‌ها دلار برای اثرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هزینه‌ می‌کنند.

کریستین اسمیت، مدیرعامل انجمن بلاکچین آمریکا (گروه لابی قدرتمند در صنعت کریپتو) در این باره گفت: سخنان ترامپ از بروز یک تغییر بزرگ در زمینه اهمیت دارایی‌های دیجیتال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حکایت می‌کند.

کریپتوکارنسی‌ها به ابزار جدید حمله ترامپ به بایدن تبدیل شده‌اند. گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که منتخب جو بایدن است، مجموعه‌ای از اقدامات را علیه شرکت‌های کریپتویی اجرا کرده است. او گفته است، این شرکت‌ها قوانین اوراق بهادار را زیر پا می‌گذارند. در این میان، کاخ سفید هم به حامیان قانونی شدن کریپتوکارنسی‌ها تاخت و خواستار جلوگیری از تصویب قانون حامی آنها شد.

کد خبر 495638

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =