یارانه ۴۰۰ هزار تومانی با یک روز تاخیر واریز شد

یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ماه دهک‌های چهارم تا نهم با یک روز تأخیر واریز شد.

به گزارش صدای بورس،یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۹ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۹ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دهک‌های چهارم تا نهم به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوارهای مشمول حمایت دولت ایجاد شد از این تاریخ یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.

به این ترتیب یارانه دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، سی‌ام واریز شده و از ساعت ۲۴ روز بعد قابل برداشت است.

گفتنی است؛ یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ماه دهک‌های چهارم تا نهم با یک روز تأخیر واریز شد.

منبع: مهر

کد خبر 495763

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یارانه نقدی اردیبهشت امروز پرداخت می‌شود

    یارانه نقدی اردیبهشت امروز پرداخت می‌شود

    خاندوزی گفت: امروز وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و چه در تامین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.

  • مشمولان یارانه ۶۰۰ هزار تومانی چه کسانی هستند؟

    مشمولان یارانه ۶۰۰ هزار تومانی چه کسانی هستند؟

    مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم اجرای طرح یسنا (حمایت از مادران نیازمند باردار و شیرده و دارای کودک زیر ۲ سال) در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اقلام و مبلغ موردنظر برای اجرای طرح به سازمان برنامه و بودجه و ستاد ملی جمعیت ارائه شده و مورد تایید قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =