شلرد از توقف بخشی از فعالیت ها خبر داد

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (توقف بخشی از فعالیت های شرکت - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت شلرد منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از توقف بخشی از فعالیت های شرکت - گروه الف منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ خبر داد.

بر اساس بررسی افشای اطلاعات بااهمیت (توقف بخشی از فعالیت های شرکت - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت کود شیمیایی اوره لردگان با نماد شلرد در بورس فعالیت دارد.

توقف بخشی از فعالیت های شرکت - گروه الف تاریخ توقف فعالیت ۱۴۰۳/۰۳/۰۸است.

بسمه تعالی سهامداران محترم موضوع: قطع گاز و توقف فرایند تولید با سلام و اهداء تحیات؛ احتراماً، به استحضار تمامی سهامداران محترم می رساند، پیرو اخطار دریافتی از شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری مبنی بر بدهی معوق، علیرغم توافقات حاصله با اداره کل وصول مالیاتی مبنی بر نحوه و چگونگی پرداخت و نیز اقدامات اولیه بابت نحوه تهاتر بدهی مذکور با مطالبات از شرکت خدمات حمایت کشاورزی (وزارت جهاد کشاورزی) بابت کود شیمیایی تحویلی تکلیفی، شرکت گاز استان اقدام به قطع گاز ورودی مجتمع کرده و لذا، فرآیند تولید شرکت به طور کامل متوقف شده است.

شایان ذکر است که اطلاعات وصل مجدد گاز پس از ابلاغ شرکت محترم گاز استان و نیز برقراری تولید، متعاقبا به استحضار شما سهامداران محترم خواهد رسید. همچنین، با توجه به موجودی محصول اوره در انبارهای مجتمع و بنادر جنوبی، فروش شرکت در حال انجام است. و مانعی جهت فروش ایجاد نخواهد شد. برآورد تاریخ شروع مجدد فعالیت مشخص نیست. سهم بخش/ فعالیت متوقف شده از درآمدهای عملیاتی شرکت مبلغ درآمدهای عملیاتی سال مالی گذشته ۷۷,۴۷۶,۴۳۸ میلیون ریال است. آخرین درآمد بخش متوقف شده برای یک سال مالی ۷۷,۴۷۶,۴۳۸ میلیون ریال است.

شلرد از توقف بخشی از فعالیت ها خبر داد

کد خبر 496250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =