وتوکا گزارش کنترل داخلی منتشر کرد

در راستای اجرای دستورالعمل کنترل‌های داخلی گزارش کنترل های داخلی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت وتوکا منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد اعلام کرد؛ بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، هیئت‌ مدیره معتقد است که کنترل‌های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی شرکت در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ اطمینان معقولی از دستیابی به اهداف شرکت می‌دهد و بر اساس معیارهای یاد شده، اثربخش بوده است. شایان ذکر است، عدم توافق با اهمیتی بین کمیته حسابرسی و هیئت‌ مدیره درخصوص کنترل‌های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی وجود ندارد.

گزارش کنترل های داخلی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد با نماد وتوکا در بورس فعال است.

این گزارش در راستای اجرای دستورالعمل کنترل‌های داخلی مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار، تهیه شده است و محدود به کنترل‌های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ است.

مسئولیت استقرار و بکارگیری کنترل‌های داخلی مناسب و اثربخش، به منظور دستیابی به اطمینان معقول نسبت به قابلیت اتکا و به‌موقع بودن گزارشگری مالی، افشای مناسب و کامل اطلاعات اشخاص وابسته، پیشگیری و کشف به‌موقع تقلب‌ها و سایر تحریف های بااهمیت در گزارشگری مالی، نگهداری مستندات مناسب در خصوص معاملات و رویدادها، منطقی بودن اطلاعات مالی پیش‌بینی شده، مقایسه عملکرد واقعی با بودجه و افشای کامل دلایل مغایرت بااهمیت و افشای فوری اطلاعات مهم با هیات‌مدیره است. همچنین، مسئولیت ارزیابی و گزارشگری کنترل های داخلی مذکور بر عهده هیات‌ مدیره است.

وتوکا گزارش کنترل داخلی منتشر کرد

کد خبر 496462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =