سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ بارش در ۱۳ استان

سازمان هواشناسی اعلام کرد فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به ۱۳ استان شروع می‌شود.

به گزارش صدای بورس، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده،‌ گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

روز پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده و گستره آن به استان‌های زنجان،‌ قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، البرز،‌ تهران، قم، شمال سمنان، ارتفاعات البرز در استان مازندران،‌ غرب اصفهان، برخی مناطق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود. ضمن این‌که در برخی مناطق استان یزد و کرمان احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های خفیف وجود دارد.

روز جمعه بارش‌ها در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، سواحل دریای خزر، ارتفاعات کرمان و شمال استان‌های سمنان،‌ چهارمحال و بختیاری و فارس ادامه خواهد داشت. شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان بارش روی می‌دهد.

امروز در شرق، جنوب غرب،‌، جنوب، روز پنجشنبه در شرق، شمال شرق، مرکز، جنوب و جنوب غرب، روزهای جمعه تا شنبه نیز در شرق، شمال شرق و مرکز ایران وزش باد شدید رومی می‌دهد که در مناطق مستعد همراه با گردوخاک است.

طی ۳ روز آینده شرق دریای عمان و روزهای پنجشنبه و جمعه شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

منبع: تسنیم

کد خبر 497220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =